lørdag 28. april 2012

Turrilife


3. Uke
Waterfall Aquiarres. Fin foss. Det var slitsomt. Rett foer toppen maatte jeg hoppe over to stener. Jeg ville ikke. Jeg var redd, men saa hoppet jeg :PpppPpp. Saa badet vi paa toppen, med sterks stroem. O-o.



veldig sterk stroem

Thomas tenker fint





Saa traakket jeg paa et svaert groent dyr. Bra jeg hadde sko. Det kom hoppende ned fra et tre over meg. Og jeg ble redd det var en slange saa jeg hoppet opp og ned og da traaket jeg det. Men saa loep det avgaarde, helt flatt. Saa kom vi till bunn og det var fint. 



Gjengen! fra venstre: erkeamerikanske Hallie, gaerne Liza, kule Berit, kule Cassie og Thomas

<3

Vi gikk og gikk. Plutselig var vi inne i en privat kaffeplantasje. 40 min unna Turrialba. Oops.

Fridag- La universidad. Wow. Nydelig sted.
Jeg kjoepte meg lunch I kafeterian med de andre studentente. Kjente litt paa studentfeeling. Vet ikke om jeg helt ble trodd av de andre. De har selvfoelgelig svoemmebasseng der inne. Saa hang jeg der noen timer. Piscina.





 
Ogsaa dro jeg til Catie, vet enda ikke helt hva det er. Typ botansik hage. Det var fine blomster, men det var det.



 
Jeg ville kjoepe nye sko. Enkle svarte ballerina. Til aa bruke dageligdags, men som ogsaa kan bruker hvis man skal fynte seg litt. Det var vanskelig aa finne. Jeg fikk hjelp av to rare, men  hyggelige jenter. Som tok det som sinn oppgave for denne dagen og vare mine Private Skokjoephjelpere. De hadde fullstendig kontroll: “Denne jenta trenger et par lave svarte ballerina sko. Str. 38. Enkleste du har” Men vi fant det ikke. Det gikk greit da. 

 
Dagen etter satt jeg maa paa en hest for foerste gang. oach. Rumpen min fikk smerter. Jeg var redd og lite elegant med gul hjelm. Plutselig begynte hesten min aa gallopere opp. Jeg tenkte et oeyeblikk at jeg ville doe. Eller I hvertfall brekke noe, men jeg holdt meg fast ettersom Diego ropte “HOLD ON!” og etter en stund sakket Cocoa paa farten. 

foeler meg like kul som ragni...

Hip


Hallie leker 60-tallshusmor
BBQ paa skolen. Fernando fikset masse god mat og oel. Vi hjalp til da. Vi koste oss og fikk en deilig flambert dessert. God gjeng. Saa dro vi ut til charlies. Der var det ikke mange, men det gjorde ikke noe. 











gaerene liza

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar