lørdag 28. april 2012

La ultima semana

 
Jeg hadde krangel med Ings, sjefen for hele organisasjonen. Helt forferdelig. Men what does not kills you makes you stronger. Im strong enough, cher. Hun er loco loco, kokko,  og problemer med sinnet. Mye. For mer informasjon se wikipedia: anger management problems eller spoer meg. 

Jeg klagde paa klassene mine I Bocas fordi de var altfor lette.. Hun sa at hvis jeg trodde var saa god som jeg sa saa kunne vi ta samtalen paa spansk og ikke engelsk. Saa da gjorde vi det. Jeg saa at hun foerst ble overrasket over at jeg sa ja og at jeg klarte det, men saa begynte hun aa rette paa alle de tingene jeg sa feil. Puta. Jeg fikk tilbake penger for to uker saa naa har vi lagt det bak oss. 

Gjengen som troestet meg etter jeg ble angrepet av gaerne ings
 
Princessweek. Hallie vaar kjaere erkeamerikaner var fast bestemt paa at vi maatte feire princessweek, som visstnok er noe reelt. Vi kjoepte inn boetter av vin, hoerte paa ekte 90tallsmusikk og lekte ring of fire. Som pause underholdning lekte vi Martines CISV leker. Hallie og Berit spilte ut Titanic og jeg danset med den nye kjolen min.
verdens beste lek

CISV leker. umulig





Titanic


Jeg og claire fra Paris dro paa geitefarm, ikke spoer meg hvorfor, og melket geiter og lagde ost.





ost 


Saa kom ingrid og helena!!!!! Det er jo bare kjempe kjempe kjempe goey. Rrt og plutselig ha det nye og det gamle livet ditt moetes. Men veldig bra og deilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar