torsdag 12. april 2012

Fotos.

Dette var min bestevenn paa el asilo. Blas <3

 
Zapatillas. ekskursjon med skolen.
nydelige jenter paa nydelig strand

Det er fint skummelt naar dette blir en vanesak..

Alfred
juks

Gjengen. abuelo, seco, babloa + ring of fire
Playa Estrella

Foer motorstopp

Matkurs. Groenn Tskjorte= school Manager, Roed Tskjorte= la dueña (sjefen)


NORSKTACO

See fornoeyd

feeling blue. super random
fra overst til venstre: Ings/Ingrid (sjefen), Martine (norsk!), Nora (norsk!), Lars (norsk!)
Nederst venstre: Fernando (spansk laerer), Fara, Natalie, Marcelini, meg. Bak meg har vi tause Birgitte og
foran har vi Adrian (school manager)

<3
Gjoermetur paa hoeyst nivaa. Sporty
En ting er aa gaa i dette paa en slette, men oppover og ikke minst nedover er utfordrende. det var ikke bare min culo som var gjoermete.
Jeg var glad, men jeg visste ikke paa det tidspunktet at det var slanger og krokodiller relativt naerme..

Etter 2timer+ var dette resultatet. Lizard beach. verdt det. tror jeg:)

fin
 
Etter Lizard Beach fortsatte hikingen til Red Frog Beach. Jeg saa en red frog.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar