lørdag 28. april 2012

San Jose


3.helgen dro jeg og martine til san jose. Vi moette ekskjaeresten til Helena, Orlando. Han viste oss rundt I San Jose. Saa dro Martine til sine venner og Orlando og jeg dro til leiligheten hans. Saa spiste vi middag. Jeg sov litt ogsaa ro vi ut til en skikkelig kul bar med verdens feteste band. Vi danset og hoppet til klokken to ogsaa dro vi hjem og drakk mer oel. Det er saann de gjoer det her. Foerst ut saa vors, kanskje det er nach.

Dagen etter moette jeg martine igjen og hennes venner. Vi fikk kjoept nye sko. Wey. En usb-stick til bildene mine og jeg kjoepte Machiaveli paa spansk. Det er hardt. Noe annet enn harry potter faasds. Vi ble forfulgt, men det visste vi ikke foer noen timer senere.

Etter noen timer I byen spiste vi lunch og dro deretter opp til en kaffeplantasje som faren til veninnen eide. Det var nydelig. Vi fikk mat og drikke av hennes foreldre. Jeg blir fortsatt overrasket over hvor snille folk er her. Faren hadde to pistoler, men det var bare for beskyttelse. Han minnet meg veldig om Gerhardt. Det viste seg at San Jose var litt farligere enn vi trodde. Men det skjedde jo ingenting. 

Foer vi dro ut den kvelden fikk jeg verdens SYKESTE gave av martine. Hun er jo helt gal… jeg pleier aa laane hennes parfyme, chanel 5*,  fordi jeg elsker den. Og da vi var og handlet den foerste dagen I san jose kjoepte hun en til meg og!! Saa naa er jeg blitt dame og bruker parfyme!!!


Paa kvelden dro vi ut, foerst til et veldig koselig tapas sted med flere av vennene til vennens venn. Deretter dro vi til et veldig fancy utested og jeg foelte meg meget meget kul. Vennen til martine er forresten en jente hun moette for 12 aar siden paa CISV camp.
Da vi kjoerte hjem senere paa nattet stoppet ikke gloria, som hun het, paa noen roede lys. Da jeg spurte hvorfor lo hun og spurte om jeg var dum. Ok…
Etter en lang nattsoevn dro vi dagen etter til giga kjoepesenter og fikk shoppet skikkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar